کلینیک دندانپزشکی ابوالقاسمی

درباره دندانپزشک ترمیمی بیشتر بدانیم

05 اردیبهشت ، 1400
کلینیک دندانپزشکی دکتر ابوالقاسمی

درباره دندانپزشک ترمیمی بیشتر بدانیم.

   

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه می توانیم یک دندانپزشک ترمیمی و متخصص خوب پیدا کنیم؟اگر شما هم به فکر دگرگون کردن طرح لبخند خود هستید و می خواهید با روش های به روز دندانپزشکی برای اصلاح طرح لبخند خود اقدام کنید، حتما باید به مطب یک دندانپزشک ترمیمی خوب مراجعه کنید. نظر به آن که دندانپزشک زیبایی و ترمیمی یک تخصص شناخته شده نیز نمی باشد، از این رو هر دندانپزشکی می تواند به راحتی خود را یک دندانپزشک ترمیمی و کازمتیک بنامد. بنابراین این موضوع مهم است که دندانپزشک خود را بسیار هوشمندانه انتخاب کنید. 

 چگونه می توانیم یک دندانپزشک ترمیمی و متخصص خوب پیدا کنیم؟

   

شما می توانید با در نظر گرفتن معیارهای بی شماری که وجود دارد، اقدام به پیدا کردن یک دندانپزشک زیبایی و متخصص خوب کنید. گاها بعضی از افراد برای پیدا کردن دندانپزشک، تنها هزینه ها را در نظر می گیرند و به دنبال دندانپزشکی هستند که حداقل هزینه را از آنها دریافت می کند، باید بسیار احتیاط کنید! زیرا برای انتخاب یک دندانپزشک ترمیمی و یک متخصص خوب معیارهای زیادی وجود دارد که حتما باید به آنها توجه کرد.

دلیل انتخاب یک دندانپزشک ترمیمی خوب چیست و چرا مهم است ؟

     

به این دلیل که دندانپزشک زیبایی و ترمیمی دندان یک نوع هنر و هنرنمایی حساس محسوب می شود که نیازمند زمان و مهارت بالا دارد و به طور کل می توان گفت هزینه بیشتری نسبت به دندانپزشکی عمومی نیز در بر دارد. از این رو شما باید انتخاب بهترین دندانپزشک و متخصص ترمیمی و زیبایی را جدی بگیرید.

تصویری از یک دندانپزشک

معیارهای انتخاب یک دندانپزشک و یک متخصص خوب چیست ؟

 
  • استفاده از تجربه دیگران

 

امروزه شاهد آن هستیم که اکثر افراد استقبال گسترده ای از دندانپزشک زیبایی و ترمیمی دندان دارند و اغلب آنها با انواع پروسه های زیبایی دندان مانند لمینت دندان، بلیچینگ دندان، انواع روکش ها، ایمپلنت و … آشنا بوده و به احتمال زیاد یکی از این پروسه ها انجام داده اند. شما می توانید از تجربیات این افراد استفاده کرده و ببینید که آیا متخصص آنها یک دندانپزشک ترمیمی خوب بوده است یا نه.همچنین ناگفته نماند که شما می توانید با جستجو در اینترنت با بهترین متخصص و یا بهترین دندانپزشک ترمیمی آشنا شوید.

  • در نظر گرفتن تخصص و اعتبار دندانپزشک

     

این مسئله را به یاد داشته باشید که هر دندانپزشکی حتی یک متخصص می تواند خود را یک دندانپزشک زیبایی و ترمیمی خوب معرفی کند. به این معنی که هر دندانپزشکی می تواند پروسه های زیبایی و ترمیمی را انجام دهد، اما لزوما هر کسی که پروسه های زیبایی دندان انجام دهد، بهترین و قابل اعتماد نمی تواند باشد. می توان گفت دندانپزشکی که دارای چندین سال تجربه موفق در زیبایی و ترمیم دندان بوده یا دوره های تخصصی آن را گذرانده است، می تواند بهترین گزینه برای مراجعه باشد. پروسه ها و اموراتی که این متخصصان در آنها تجربه، مهارت و تخصص کافی دارند شامل : . انجام بلیچینگ دندان با روش های به روز. نصب ایمپلنت. لامینیت کردن دندان. انواع روکش های دندان. عصب کشی. جراحی دندان عقل. پالیش دندان . و …تصویری از یک دندانپزشک زن

  • بررسی به روز بودن دندانپزشک

 

امروزه شاهد آن هستیم که دنیای پزشکی و دندانپزشکی بسیار پویا است، و هر روز یافته های پژوهش ها و تحقیقات متفاوتی را بر میزان اطلاعات علمی این رشته ها اضافه می کند. از این رو دندانپزشک یا متخصصی که به جز تحصیلات آکادمیک خود، پیوسته به دنبال پژوهش و تحقیق یا دنبال به روز کردن علم خودش است، می تواند تفاوت زیادی در نحوه درمان ایجاد کند. 

  • بدست آوردن اطلاعات کافی را از میزان تجربه و سابقه کاری دندانپزشک 

 

علاوه بر گذراندن دوره آموزش آکادمیک، تجربه و مهارت متخصص زیبایی و ترمیمی دندان نیز بسیار مهم است. باید بدانید که انجام پروسه های ترمیم دندان می تواند روی زیبایی لبخند و همچنین چهره شما تاثیر فراوانی داشته باشد، از این رو باید با نهایت دقت و توجه انجام شود. هر اندازه که تجربه دندانپزشک بیشتر باشد و تعداد دندان هایی که ترمیم کرده نیز زیاد باشد، شما به طور قطع می توانید با اطمینان به مطب آن مراجعه کرده و یک ترمیم خوب داشته باشید. 

  • مشاهده عکس های قبل و بعد مراجعین

 

ارائه و نمایش عکس های قبل و بعد ترمیم و زیبایی دندان می تواند به مراجعین کمک شایانی کند تا مهارت و هنر و همچنین نتیجه کار دندانپزشک خود را ببینند. از دندانپزشکی که انتخاب کردید بخواهید که تصاویر قبل و بعد دندانهای ترمیمی مراجعین را به شما نشان دهد تا نتیجه کار را مشاهده کنید، بعد تصمیم بگیرید.

  • گرفتن وقت برای ویزیت و مشاوره

 

شما باید یک جلسه مشاوره یا ویزیت با یک دندانپزشک ترمیمی خوب داشته باشید. با همان یک جلسه می توانید تا حدی درباره دندانپزشک و مطب او اطلاعات مفیدی به دست بیاورید. در آغاز به تمام اطلاعات و توصیه هایی که توسط دندانپزشک ارائه می شود، گوش کنید، و ببینید آیا به خوبی متوجه توضیحات دندانپزشک شده اید یا نه.اگر به درستی متوجه شدید، به این معنی است که دندانپزشک انتخابی شما مفاهیم و منظور خود به درستی بیان کرده است، و شما می توانید با دندانپزشک خود ارتباط خوب و مفیدی برقرار کنید. در حین انجام پروسه ترمیم دندانی، ارتباط خوب بین مراجعین و دندانپزشک، نتیجه خوب و اثربخشی به همراه دارد.

  • اطمینان از راحتی در مطب متخصص

راحتی و آسایش شما یکی از مهمترین معیارهای انتخاب متخصص خوب است. بعضی از پروسه های دندانپزشکی زیبایی ممکن است کمی زمان بر باشند و بیشتر از یک جلسه طول بکشند، از این رو طی جلسات دندانپزشکی، راحتی و آسایش شما بسیار مهم است. چنانچه دندانپزشک و کارکنان مطب به شما حس راحتی و آرامش بدهند. به طور قطع تجربه دندانپزشکی خوبی خواهید داشت.با انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی، شما می توانید از دندان های زیبا و لبخندی تاثیر گذار لذت ببرید.شما می توانید جهت مشاوره به مطب بهترین دندانپزشک پونک جناب دکتر مهدی ابوالقاسمی مراجعه کرده و هرچه زودتر به رویای لبخند هالیوودی برسید.

 
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LeMMSUhAAAAAE-rJXylA6AfNIKeXGXBlaEHGr66